Söndagslistan

IMG_4379
Idag skrev jag för en gångs skull en handlingslista, men tror ni att jag kom ihåg den? Nej, den blev kvar på matbordet. Jag kom dock ihåg alla ingredienser förutom tomatkross, men det är nu åtgärdat.
Har storhandlat inför veckan, tre olika maträtter skall jag laga och frysa in. Synd bara att vi har så liten frys. De maträtter jag har tänkt laga är moussaka med squash istället för potatis, samma kyclingsås som förra veckan samt wok.

-S

4 reaktioner på ”Söndagslistan

  1. Haha, just typiskt!

    Svar: Ja det är nog ganska roligt att gå en fotokurs! :) Så får man lite idéer och inspiration, alltid lär man ju sig något nytt! Kanske du också har möjlighet att gå en någon gång i framtiden? :)

Kommentera / Leave a comment

