En del av mitt klädskåp

klädskåp
klädskå4
klädskåp2
klädskåp3
Lägenheten som vi flyttat till är ju nyrenoverad och hade inga klädskåp. Detta innebar att vi fått fria händer med dem, vilket jag nu efterår är väldigt glad för. Först och främst fick vi ju välja själva var de skulle stå samt dessutom ‘designa’ dem som vi villa – allt från dörrar, höjd, hyllor och stänger. Det var dock inte det lättaste, så många olika möjligheter! Men är väldigt nöjd med mitt klädskåp. Vi har båda ett varsitt som består av två skåp delar med en spegeldörr/man.
På bilden ser ni den högra delen av mitt klädskåp, i vilket jag bestämde mig för att enbart ha två stänger. Det är absolut ett smart val för min del – är inte ett stor fan av att vikar kläder, speciellt inte då alla är olika modeller. Det är så mycket enklare att bara hänga upp kläderna, och de hålls fina och skrynkelfria. Andra halvan har även en stång + några hyllor, men det får ni se en annan gång.

Klädskåpen är föresten från Ikea och av PAX serien. De hade dessutom erbjudande på dem då vi köpte dem, så vi fick rätt mycke rabatt.

-S

Kommentera / Leave a comment

