Good Morning Coffee Lovers

goodmorning
God morgon på er! Här sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och rågbröd. Skulle ju sova ut idag hade jag tänkt, men när vaknar jag inte om halv sju – tidgiare än på vardagarna dessutom! Kunde inte somna om heller, ni vet känslan då man kniper igen ögonen och försöker tvinga sig tillbaka till drömmarnas värld!?
Förresten klarade jag att motstå frestelserna av der sambos kex igår kväll. Jag lagade en smoothie slush aktig dryck istället. Den blev dock ingen höjdare, måste lämna bort yoghurten nästa gång och tillägga någon annan vätska istället. Vattenmelon och yoghurt skar sig totalt på något vis. Men fin i färgen var den åtminståne, bilder kommer.

-S

Kommentera / Leave a comment

