Vendredi

fredag

Bild på mitt face ifall någon glömt det

Idag är det fredag kära ni! Av någon anledning har jag kännt mig tröttare för var dag som gott, men det kanske beror på att jag avstått från alla former av sötsaker och salta snacks i fem dagar. HAHA fem dagar, låter så fjuttigt. Men jag kan nästan lägga huvudet i pant på att jag inte en endaste gång avstått fem dagar i sträck från alla läckerheter sommaren brukar medföra. Ni vet, glass i mängder, blåbärspajer etc. Så nu försöker jag avvänja kroppen från allt som heter suger rush. Tänker möjligen införa ”godisdag” på lördagen, men i september tänkte jag försöka kasta mig med i Lottas utmaning att hålla sig borta en månad från allt! Tänkte i samma väva ta mig till gymmet också åtminståne tre gånger/vecka. Tror det blir bra, brukar inte ha sötsug då jag tränar.

Över till något annat. Jag fick nyss ett spännande mail, som verkligen piggade upp mig och klistrade ett léende från öra till öra i mitt ansikte. Mera om det då allt är klart!

Ha en riktigt fin helg alla, ska försöka va aktiv med bloggandet! Tänker förresten varje fredag lära mig just det ordet på något språk! Idag kör vi franska, kan dock inte uttala det för fem penni.

-S

4 reaktioner på ”Vendredi

Kommentera / Leave a comment

