Kända vyer i Venedig

venice1
venice2
venice3
venice4
venice8
venice10
venice5
venice7
Åh! Tänk att för ett år sedan befann jag mig i Italien, Venedig och Lido de Venezia närmare bestämt. Känner att jag måste samla några kända vyer i ett inlägg för att påminna mig själv om hur fint det är där.

Det var en härlig resa på alla sätt och vis med sol & bad, god mat och fina vyer. Jag är glad att vi valde att bo ute på en ö med lång sand strand eftersom det är väldigt hett där så här års. Det var alldeles perfekt att under dagen då det var som varmast ligga på stranden och mot eftermiddagen och kvällen ströva omkring på Venedigs gator eller gå i land på de olika öarna runt om.
Det är så otroligt vackert där, kan knappt tor att det verkligen är på riktigt och inte bara en dröm. Vill absolut tillbaka dit någon gång och rekommenderar verkligen Venedig som resmål.

-S

Kommentera / Leave a comment

