Blueberry

blueberry
Smoothies är en räddare i nöden när jag försöker avvänja mig från sommarens sockerberoende med allt från härliga glassar till bakelser. Det dämpar sockersuget trots att de är gjorda på endast bär, nötter och yoghurt samt kvarg. Smoothies är nu mera mitt kvällsmat, och jag njuter verkligen av dem samt av att ha en bra mixer. Vilken är din favorit smoothie?
Under helgen ska jag göra vatten melon ”slush”. Har skurit vattenmelon i tärningar och ställt dem i frysen. Sedan är det bara att köra ner dem i mixer och tillsätta lite lime. Ska bli roligt att prova, och hoppeligen gott och läskande.

-S

2 reaktioner på ”Blueberry

Kommentera / Leave a comment

