7 Frågor/Questions

  1. Vad heter du / What’s your name?
  2. Var kommer du i från / Where are you from?
  3. Hur gammal är du / How old are you?
  4. Hur hittade du till min blogg / How did you find my blog?
  5. Vad gillar du med bloggen och att läsa om / What do you like about the blog and what do you like to read about?
  6. Hur länge har du läst bloggen / For how long have you read my blog?
  7. Har du själv en blogg, var hittar jag den / Do you blog, where can I find it?

Har sett liknande listor figurera på diverse bloggar, – som dock har massivt mycket mera läsare än denna lill blogg. Förväntar mig inte lika många svar, men vore kul om någon svarade. Alltid kul att hitta nya bloggar också. Kör på!

-S

6 reaktioner på ”7 Frågor/Questions

  1. 1. Sabina
    2. Ekenäs
    3. 23 år
    4. Personligen via dig, haha
    5. Jag tycker om att bloggen är så fri och har väldigt fina bilder. Det märks att du lägger ner tid på dina inlägg.
    6. Ända sedan du började blogga
    7. Jo, sabinaronnberg.blogspot.fi

  2. 1. Lotta
    2. Helsingfors
    3. 26 år
    4. Alltså jag minns inte mera! Men via Papper/Peppar kanske?
    5. Jag gillar allt du bloggar om. Speciellt allt mat-relaterat, får inspiration här! och dina bilder är alltid så fina!
    6. Vad blir det nu sen, ett par år kanske?
    7. crunchesnotcookies.wordpress.com

Kommentera / Leave a comment

