REUNION PlanZzz

copenhagen

Åh! Vet ni vad? En orsak till att jag inte haft ro att blogga så mycket denna vecka är REUNION PLANS! H & M är goda vänner från au-pair tiden. M och jag kom fram till förra veckan att vi absolut behöver komma bort en sväng, en långhelg med shopping, party, food och sightseeing i någon annan stad! Så vi kom på att vi ska fixa en reunion inom detta år. För exakt tre år sedan träffades vi tre i Helsingfors och hade det hur kul som helst. Nu har vi bollat mellan Berlin, Paris, Budapest och Warszawa men nu lutar det mest mot Köpenhamn eftersom det verkar vara billigast och ha klokaste flygturerna. Är obeskrivet uppspelt av allt planerande, som tidigare känt är jag ju beroende av att planera resor, kolla flygbiljetter och drömma om länder i fjärran utan att ens vara påväg nådonstans i realiteten.
Jag vill helst bara hoppas och dansa runt i lägenheten och sjunga reunion, reunion, reuinion, R E U N I OOOO N ! Jag har till och med photoshoppat ihop ett kollage som pepp för vår r e u n i o n.

-S

Kommentera / Leave a comment

