Söta björnbär

björnbär4
björbär1
björnbär3
björnbär2

Idag var jag hemma hos föräldrarna och fortsatte på mitt sommarprojekt. Pappa hade visst börjat spackla redan igår kväll då inte jag hann, så idag har jag mest slipat men också målat första varvet med färg. Passade även på att krypa lite bland bärbuskarna, och hittade mogna och söta björnbär.
Kom nyss hem från kvällens fotbollsmatch mellan EIF och Gnistan. Sällan har jag skådat en så spännande fotbollsmatch, det var nog en riktigt triller måste jag erkänna. Det är lite vår grej, pappas och min, att gå på hanbolls- och fotbollsmatcher tillsammans. Det gillar jag!
-S

Kommentera / Leave a comment

