Inredning: sommarprojektet tar form

sommarprojekt
sliparn
sommarprojekt

Sommarprojektet börjar sakta mak ta form. Igår slipade jag två timmar på den, och om jag hinner idag så ska jag spackla och slipa de värsta fårorna i bänken. Sen börjar det roligaste, att måla! Vit lär den ju bli, men sen funderar jag om jag kanske skulle måla ”detaljerna” (vad heter det påriktigt?) i ryggstödet mintgröna!? Tror kanske det kunde bli rätt fint, vad tror ni? Måste säga att det här är jätteroligt att göra, och kunde gott tänka mig att fortsätta med dylika projket. En gång tänkte jag faktiskt bli möbelrestaurerar när jag blir stor

-S

2 reaktioner på ”Inredning: sommarprojektet tar form

Kommentera / Leave a comment

