LivBox Augusti

livboox3
Augsti Livboxen damp i lådan här om dagen, temat är väl ansikte och färgen är lila. Måste säga att jag kanske blev lite besviken på innehållet den här gången. Massa små krämer? Är väldigt dålig på att använda olika krämer hit och dit eftersom jag har känslig hud. Men jag ska nog ge dem en chans, kanske jag ändrar åsikt om Livboxens innehåll efteråt.
livbox2
livbox1
Här ser ni iallafall innehållet i boxen denna månad:

  • Greenland -Apple body & massage oil
  • Ahava Essential Day Moisturizer
  • Bernard cassiere  Chocolate anti stress care face scrub
  • Burt’s bees  Läppglans
  • Clarins Gentle Foaming Cleanser

-S

3 reaktioner på ”LivBox Augusti

  1. Hejdu, jag har läst runt lite om denna månads livbox och det verkar vara så att endel har fått 20ml och andra 75ml av clarins krämen. Vilken har du fått? Jag förstod att de debatteras på diverse bloggar om hur orättvist det är att få olika storlekar av samma produkt som om du har intresse/och har fått den mindre tuben så kan du skicka palautetta.. (? va e de på svenska?) till livbox. Ville meddela åt dig just in case! :) Du gör som du tycker. Kram

Kommentera / Leave a comment

