Sommarstaden

sommar
sommarstaden
Untitled
Sommarstaden har verkligen visat sig från sin bästa sida under helgen. Mycket program och happening i staden samt det mest fantastiska av väder.
På lördagen gick jag på café med min sambo för att sedan dra oss till centrumplan där brorsan deltog i Lasse Näsman Cup. Hans lag blev faktum tredje (3.!) av 64 lag, vilket inte är fyskam! Mot eftermiddagen bjöds det på rödspättor hemma hos föräldrarna, vilket var riktigt gott – och det säger jag som praktiskt taget har fiskfobi. Jag käkade dessutom två stycken. Efteråt träffade vi Sabina som också var här över helgen.
Mot kvällen fick jag ett meddelande av Lotta som råkade vara på klassträff här i Ekenäs. Vi hade inte setts sedan vintermånaderna, så jag hakade på deras klassträff en stund vilket senare bar av till Santa Fé. Vi hann prata en del samt dansa till The Matchmen som FIY är grymt bra! Nöjd och glad kröp jag till sängs kring klockan 1 och vaknade idag till en underbart klar himmel med en stor gul sol. Har slumrat på stranden några timmar, ätit papagallo glass, middag på Baywatch och tillsist film.
In alles, en väldigt trevlig dag här i sommarstaden. Nu väntar en ny vecka igen, med nya utmaningar. Hoppas ni haft en fin helg allesammans, och tack för att ni läser och röstar på mig!
-S

Kommentera / Leave a comment

