Veckans Bloggtävling

Det här är lite småroligt, slumpgeneratorn har nämligen ingen valt att min blogg ska va med och tävla om veckans blogg på Besökstoppens hemsida. You know the drill, ni kan rösta en gång per dag i en veckas tid genom att klicka HÄR. Skulle ju va roligt om lill bloggen skulle få flest röster denna gång, pretty please!

-S

4 reaktioner på ”Veckans Bloggtävling

  1. svar: haha jaa..läppfett låter nog mer som nåt historiskt typ nå grisfläsk man använde på 1400-talet… typ.. ? jag tycker lippomada låter jätteroligt för ja hörde det ordet första gången då jag började i Ekenäs gymnasium :) före de hadd alla jag kände nog bara tala om läppfett :D

    o tack för dina kommentarer, blev glad då jag såg att jag fått två nya ^^ och ja, jag har trott att jag blir glad av materiella ting men de e nog abstrakta ting som gör vardagen värd att uppleva :)

  2. Såg att du gillade min klänning, tänkte bara berätta att jag har sett dom på h&m i veckan. så är inte helt omöjligt att dom finns kvar även i en hm butik nära dig :)

Kommentera / Leave a comment

