Colourful Blouses

Untitled-2

Under den senaste tiden har jag samlat på mig olika färgers blusar i olika material och former. Många av dem har jag hittat på rea och tycker de är väldigt fina på. Vardagliga, men också festliga med lite extra accessoarer till. Måste även berätta att mitt klädskåp aldrig varit så redigt som nu när vi införskaffat nya kldäskåp som man själv får välja inredningen i. En stor del av mina kläder hänger, vilket gör att jag slipper vika en massa kläder. Älskar att ha ordning på kläderna och dessutom se allt vad jag har för att inte behöva riva ut allt varje gång. Nån som är intresserad av att se hur jag ”inredde” mitt klädskåp?

-S

2 reaktioner på ”Colourful Blouses

Kommentera / Leave a comment

