Söndags shopping

polka
rings
backfringed
striped

I söndags jag var sur och grinig, blev nämligen väkt mitt i natten då ett stort skyltfönster krossades. Det verkar ha varit en rätt livad lördag överlag. Tog evigheter att somna om, och detta ledde till att jag irriterade mig på allt under förmiddagen. Till slut bestämde Sabina och jag oss för att åka till Salo en sväng, vi hade siktat in oss på lite light shopping och doughnuts. Men Arnold’s var ju stängs, likaså många andra butiker. Men lite shopping åstadkom vi nog allt, och ovan ser ni mitt alster. Borde dock införa Super Save August eller något nästa månad….

-S

Kommentera / Leave a comment

