Mat i Tallinn

IMG_2733

IMG_2740

IMG_2742

Förra tisdagen var vi ju alltså i Tallinn, och jag tog väldigt mycket bilder så det kommer att forsätta komma upp bilder på bloggen från resan. Måste dela upp dem i olika kategorier för att ett inlägg inte ska innehålla för mycket bilder.

Hur som helst åt vi mycket god mat i Tallinn vid torget. Som förrätt åt vi alla deras underbara vitlöksbröd. Jag hade inte hört talas om dem innan, det var verkligen en smakupplevelse för mig som älskar vitlök. Rekommenderar verkligen bröden till alla garlic lovers där ute. Måste samtidigt passa på att tacka Sabina + familj för att de introducerade mig till dem. Till huvudrätt åt jag en Hunter’s chicken pasta som också var väldigt god och mättande.

-S

Kommentera / Leave a comment

