Attention

Igår natt fick jag mail från Besökstoppen, den här lill bloggen har förtjänat en hedersplats på deras sida samt även råkat bli vald av slump generatorn att tävla om veckans blogg! Hur kul är inte det? Ni får gärna gå in HÄR och röstelirösta på min blogg, vore väldigt snällt av er. Man kan alltså rösta en gång/dag under en veckas tid

Please vote for my blog (Silje Therese) here, it’s in the running of becoming Besökstoppen’s blog of the week. I’d really appreciate it if you’d help my lil’ blog out. Thanks

OBSERVERA att detta inlägg är ”sticky” och kommer visas som första inlägg enda till torsdag då röstningen är över. Detta innebär att alla inlägg kommer att publicerar under detta!

-S

4 reaktioner på ”Attention

  1. Svar: jo, jag tror att jag också kommer gilla läppomadat men jag tänker spara det till lite senare i höst för jag har många nu i andvändning (och tappar bort ett efter ett jämt) :D

Kommentera / Leave a comment

