IceLatte

icelatte

Börjar dagen som verkar bli veldigt varm och fin med en islatte. Hade lite cravings efter detta genast då jag vaknade. Egentligen ville jag ha med lite chocolate flavor, men fick nöja mig med lite vanilj istället.

Det enda man behöver är starkt kaffe, is och mjölk. Jag hade vaniljsås i kylskåpet så jag provade på att blanda i lite av den, rätt gott faktiskt! Väldigt uppfriskande dryck för varma sommardagar.

Är rätt sugen på en espressomaskin, mycket enklare att veta hur mycket av kaffet man ska lägga i då. Nu fick jag prova mig fram, och kan därför inte säga exakta mängden jag använde.

-S

2 reaktioner på ”IceLatte

Kommentera / Leave a comment

