En ljuvlig söndag

havs

Vaknade igen väldigt tidigt. Fixade frukost, packade strandväskan och drog mig ner till stranden. Åt sedan min frukost i lugn och ro på stranden för att sedan njuta ett par timmar av sol och bra podcasts. Mot eftermiddagen åkte jag ut på sjön med Sabina och hennes familj. Vi njöt av havsluften och läckerheter. Jag har verkligen ute hela dagen, det var ju en sån underbar dag. Verkligen en lyckad söndag, har njutit för fulla muggar.

Fler bilder kommer då jag gått igenom alla hundratals som vi tog.

-S

2 reaktioner på ”En ljuvlig söndag

Kommentera / Leave a comment

