Candy Mint Apple

Untitled

Uppdateringen har lidit lite idag p.g.a. att bloggen vänder alla bilder åt fel håll (så även denna). Blir väldigt irriterad på sånt, och eftersom jag använt upp allt space på min blogg måste jag ladda upp bilderna till Flickr och därifrån kopiera koden och sen ändra storleken så det tar lite extra tid och det går dessutom inte att rotera bilderna här på WP sedan.

Men på bilden ser ni iaf hur jag lackat mina naglar igår, Essie Candy Mint Apple och glitter nagellack från Gina Tricot. Bonus på bilden är min orkidé som jag lyckats få att blomma igen (klapp på axeln).

-S

3 reaktioner på ”Candy Mint Apple

Kommentera / Leave a comment

