Skåp till sovrummet i vitt

IMG_2480
IMG_2479
IMG_2481
IMG_2482

Tisdagen ägnade vi största delen till att fixa på lägenheten. Vi åkte till IKEA, Sello och Kodin1. Vi hittade bland annat ett snyggt tv-bord, och den här gången kunde jag inte motstå detta skåp. Det står nu i sovrummet, och jag har kunnat tömma de sista lådorna. Nu har mina smycken, böcker och mappar någonstans att vara. Älskar förresten ”hattlådan” som jag fått av mamma, den passar mycket fint på skåpet tycker jag.

Förresten så var också en av prioriteterna i IKEA att köpa fler klädhängare i vitt. Gissa hur irriterande och arg jag blev då de inte hade dem varken uppe eller nere? Ungefär såhär (älskar förövrigt grumpy cat). Men sen råkade de ha en lite låda vid kassan sken då upp igen!

-S

Kommentera / Leave a comment

