Bitten by the travel bug, once again

venice2012

Just nu är jag så otroligt resesjuk! I sommar blir det med 99,9% ingen längre resa till värmen, vilket jag lite angstar över -såklart… Som de flesta vet är jag en travel junkie och letar ständigt efter nya resmål eller billiga flygbiljetter. Tre somrar i rad har vi nu åkt till ett nytt ställe för att njuta av sol och bad men också av att upptäcka och sightsee’a. Känns riktigt tomt att inte ha något dylikt att se fram emot. Det är en så stor del av mig, att få resa och andas nya intryck och vyer. Men jag lever ännu i hoppet, kanske skulle det vara möjligt att sticka iväg en vecka under hösten. Eller om jag inte får förlängt vikariat efter 31a decemeber kunde jag ge mig iväg en sväng. Just nu är jag vääldigt sugen på att åka till USA.

Men nästa vecka ska jag iaf åka med Sabina och hennes familj till Tallinn en sväng, det ser jag fram emot!

-S

Kommentera / Leave a comment

