Byta bloggportal?

Det har kommit till min vetskap att många har problem med att kommentera min blogg som inte själva har en eller bloggar på någon annan portal än wordpress. Det skulle ju såklart vara roligare med mer interaktion med läsarna, och funderar således om jag ska byta bloggportal!? Har ju en påbörjad på bloggspot och funderar flytta över dit helt och hållet. Gillar dock ej deras mobil app, WP appen är så mycket bättre. Det stör mig enormt att man inte kan se statistiken i bloggspots app, statistik junkie som jag är. Så vi får se hur det blir, stannar jag här eller flyttar jag till bloggspot på heltid. ELLER byter jag till någon helt annat? Förslag mottages!

-S

4 reaktioner på ”Byta bloggportal?

Kommentera / Leave a comment

