Birthday Gurl

Sabina

Grattis till Sabina som fyller 23 år idag!

Snart blir det dags för 90’s födelsedagsparty! haha jag dör! Gissa om vi kommer va snygga!? 90-talet måste ha tidernas värsta mode. Skrattar ihjäl mig då jag tänker på hur man gick klädd, för att inte tala om frisyrerna. Lär bli många goda skratt ikväll.

Jag har nyss gjort klart min outfit. Inhandlade en lös t-shirt o Säästöpörssi från männens sida som jag klippt till lite och sytt på bokstäver som jag klippt ut. Till den ska jag ha ett par lime ”cykel shorts” från barnsidan som jag  lyckats klämma in mig i. Sen lite accessoarer till dett och frillan i skick så är jag redo för 90-talet igen! Bilder kommer, så häng på.

-S

Kommentera / Leave a comment

