Delay

Gott folk! Det blev inte att svara på Önske Rubrikerna förra vecka, var alldeles för trött och slut av ryggen och värktabletterna. Fortfarande besvärar den mig väldigt mycket, men jag är iaf tillbaka på jobb ändå. Men jag vill ändå tacka för era önske rubriker, och jag ska svara på dem snarast möjligast. Jag kan även meddela att vi nu fått lite möbler och gardiner som vi beställt. Så småningom kommer det bilder, men vill få det så färdigt som möjligt först.

-S

Kommentera / Leave a comment

