Några favorit bilder

TheMoment
IMG_8969
IMG_5567
IMG_1650
venice 2012-08-22 158
IMG_7859

Här är några av mina favorit bilder som jag knäppt med vår Canon550D. Just nu skulle jag gärna vandra omkring någonstans där jag inte tidigare varit, med kameran i högsta hugg. Men istället ska jag knapra värkmedicin och läsa om pediatrisk fysioterapi tills Sabina kommer. Hon kom på den brilianta idén att komma hit på besök, och dessutom ta med kinesisk mat.

Nyss kom en möbel till köket/vardagsrummet, ska bli spännande och se hur det blir när vi får upp den.

-S

Kommentera / Leave a comment

