Random facts lista innan läggdags

1. Jag tycker att det är spännande att kolla spam mail eller kommentarer
2. Jag skyltar ej med min blogg, men ändå önskar jag i smyg att den hade mer trafik
3. Jag är väldigt mån om att vara alla till lags, vilket kan va rätt svårt
4. Allt sedan liten kid har jag älskat griskotletter stekta i smör och äter det sista i smyg ”med händerna” så att jag får i mig allt kött från benen
5. Ariel var en av mina största idoler och jag fick mamma att lova mig en sjöjungfrufena som hon skulle sy. Fick dock aldrig en
6. Jag har stora prestationskrav på mig själv
7. Jag blir lätt irriterad då jag inte ätit
8. Jag kollar typ dagligen på flygbiljetter
9. Tycker det vore kul att få hemskickat produkter och sedan skriva reviews eller göra videos om dem
10. Ibland är jag väldigt känslig
-S

Kommentera / Leave a comment

