Strawberries & Fresita

#summer2013 #summer #strawberry #fresita #sparklingwine #instadaily

Innan klassfesten igår njöt jag och A (klasskompis i lågstadiet och en nära vän sedan åk 2) av jordgubbar och Fresita. Kändes så himla somrigt, och härligt att ses igen. Klassfesten var förövrigt riktigt rolig, t.o.m. en av våra klasslärare var där och han berättade en massa roliga saker som han kom ihåg. Vi skulle även alla i tur och ordning presentera var vi finns för tiden och vad vi gör. Sedan skulle läraren få säga om han var överraskad över någons yrkesval och vad han istället tänkt. Han sade att han hade trott att jag skulle hålla på med design eller inredning. Lite småroligt med tanke på att det ligger väldigt nära hjärtat och alltid varit en dröm. Kanske lärare lär känna en bättre än man tror.

Har inte uträttat så värst mycket idag. Vi var alla tre ner till Norra Hamnen och åt glass och kollade på lill sommarstaden vår. Har även försökt komma underfund med hur vi ska inreda stora rummet, en riktig challenge. Dessutom har jag brytt min hjärna med att fundera på ett videoinlägg. Dock återstår det att se om jag vågar, det skulle innehålla lite song medley hehehhe.

-S

-S

Kommentera / Leave a comment

