Liefde

#bithdaygift #kyssjohanna #infinity #necklace  tack @samuelbackman_

20130520-213920.jpg

20130520-213929.jpg

Ibland blir man nog överraskad! Har talat om detta halsband för jätte länge sedan, och plötsligt på min födelsedag uppenbarade sig det. Le boyfriend hade alltså kommit ihåg att jag talat om just detta halsband, och hade dessutom kommit ihåg varifrån man kunde beställa det. Tycker jag var fint, har alltid föreställt mig att största delen av mina materialistiska begär går in genom ena örat och ut genom andra. hehe…

Älskar hur som helst Infinite Love halsbandet.

-S

Kommentera / Leave a comment

