RayBan – Clubmaster

Äntligen  #rayban #clubmaster #shades #sunglasses #materiallove #hello #summer #instadaily #shopping
Untitled

Äntligen är dom mina! Som jag letat i Helsingfors efter rätt färg och storlek på dessa skönheter. Ja, ända sedan juletider. Men så stegade jag in i Instrumentarium i Ekenäs fredagen den 10e maj, och där fanns de. Jag tvekade inte en sekund. Så: grattis, god jul och glad namnsdag på mig själv bara!

Jaja, ni får tänka #selfie

M , jag hade tänkt hälsa på dig samtidigt men du råkade inte vara där då.

-S

8 reaktioner på ”RayBan – Clubmaster

  1. Jag är på semester;) Men kivat att du försökte:D nästa gng;) Dom passar bra på dig:D

  2. Jo, synd, egent börja semestern på måndagen, men fredagen hade jag en egen ledig dag:D Du sku oxo annars passa bra i helrunda solbrillor. RayBan har sådana oxo.

Kommentera / Leave a comment

