Shabby Chic Addicted

Just nu har jag för mig att jag behöver köpa en massa gamla saker som stolar, trälådor, höstarar för att laga en stege, bord etc för att slipa och måla om dem till Shabby Chic.

Något jag också är på jakt efter är en fotölj i Rokokoo eller Barock stil. Ja, någon liknande fotölj som de har på Fairytale Cupcakes.

#fairytalecupcakes #fairytalecupcakestrondheim #trondheim #norge #cafe #norway #ignorway #instadsily #cappuccino #vintage
IMG_0828

Jag inbillar mig också att jag behöver en jordglob, en vintage fågelbur samt en vattenkanna i plåt.

Varför denna inredningshysteri? Jo, det kan vara aktuellt att flytta så småning om och då vill jag kvitta mig med alla fasliga expedit hyllor från IKEA. Allt bör väl klarna inom de närmaste veckorna…

-S

2 reaktioner på ”Shabby Chic Addicted

  1. Jag tror (inte 100%) att jag borde ha en gammal jordglob hemmahemma någonstans å skräpar:D Om ingen kastat bort den, en sån med en lampa innuti, vet nog inte om den fungerar mera men….Om du nång söker att köpa billigt en begagnad;)

Kommentera / Leave a comment

