15.4.2013 listan

Idag har jag varit på jobb, handlat och lagat mat, ätit cheesecake och läst på förhandsmaterialet inför helgens kurs.

Idag skrattade jag åt mig själv när jag höll på att sätta juice kartongen in i diskmaskinen. Passligt måndagstrött.

Det senaste jag köpte var nog min Suunto klocka från Hullut Päivät (via nätet), som jag väntar otåligt på.

Dagens frukos bestod av två skivor bröd med peppar kalkon pålägg

Idag ser jag framemot morgondagen, då jag ska kolla på handboll i Karis.

Just nu drömmer jag om ett fint hotel vid standen på någon ö i Medelhavet.

Jag blev glad då det började regna

-S

2 reaktioner på ”15.4.2013 listan

Kommentera / Leave a comment

