Cake cake cake

Det var länge sedan jag bakade något speciellt och lade upp det på bloggen. Igår inspirerades jag att baka en cheesecake med inspiration från då jag och Lotta var på café i Sokos. Då åt vi en alldeles underbar cheesecake med nötter och karamellsås. Så det fick fungera som inspirationskälla till mammas födelsedagskaka. Eftersom hon fyller mitt i veckan och alla i familjen inte är hemma då, så tänkte jag att vi kan fira lite idag istället. Håller på och fixar lite på bilderna av kakan, och de kommer alldeles strax!! Så ta och kika in lite senare vetja!

-S

Kommentera / Leave a comment

