bareMinerals

#barrminerals #kabuki #makeup #mineralfoundation #instadaily

Jag har nydligen börjat använda bareMinerals, eftersom Bella Pierre inte säljs mera i varken Kampen eller Forum. Förut var det så lätt då man bara kunde sätta sig i deras stol och så mixade de en bra färg åt en. Har beställt från nätet en gång då jag visste vilken min grundfärg var. Men nu tänkte jag att jag skulle prova på bareMinerals när det ändå finns folk som provar ut färgen åt en. Är riktigt nöjd hittills, den jämnar ut huden och det känns inte som om man skulle ha smink på sig, – precis som jag vill ha det. Dessutom kan man träna med mineralfoundation pudren i ansiktet utan att man ser alldeles för jävlig och randig ut i ansiktet efteråt. Slutligen så är nog dessa former av foundation bäst för min hud, eftersom den blir kruttorr av typ alla vanliga foundations och krämer.

Oklart varför jag bloggar om smink plötsligt?

-S

Kommentera / Leave a comment

