Blog Award

Jag fick en Blog Award av Lotta för en tid sedan vilket är roligt, älskar att svara på frågor! Så det tackar jag för så hjärtligt! Har alltid drömt om att hålla en frågestund på bloggen, men är rädd att be left hanging med inte ens tre frågor, haha…

1. Vilken är din favorit träningsform? Jag har alltid tyckt om alla möjliga former av träning och fysisk aktivitet, varav lagsport och främst handboll alltid kommer vara närmast hjärtat. Men jag tycker även om att gå på gruppass på gym, speciellt BodyCombat. Sen är ju känslan efter ett springpass otrolig!
2. Din bravurrätt i köket? Det är absolut min kycklinggryta!
3. Bästa feel-good sången just nu? Den var lite svår faktiskt, men kanske Without you med David Guetta och Usher (fast jag normalt inte lyssnar på Tha Ush!!). Den är lite fin på nåt sätt som gör mig glad. Eller kanske Black Stone Cherry’s Like I roll. En annan kunde kanske va DJ Trademark – Blinded (Tiësto & Allure x Usher).



4.Vart tänker du resa till nästa? Jag som alltid planerar resor eller drömmer om olika länder och äventyr har lite svårt att bestämma mig. Just nu känns någon liten ö med vidsträckta stränder (tips?) väldigt rätt samtidigt som en längre resa till antingen USA eller Asien lockar.
5.Vad ser du mest framemot i sommar? För tillfället är sommarens planer rätt oklara eftersom jag inte vet om jag kommer ha något ledigt annat än helgerna, vilket i sig redan är lyx. Men ärligt talat längtar jag efter att ha åtminståne en vecka semester på någon strand. Förövrigt ser jag väldigt mycket fram emot sommaren, och hoppas på varmare sommar ifjol. Jag ser även fram emot att spendera den i Ekenäs och ska verkligen försöka få ut allt av dessa härliga månader med allt som tillhör. I år måste jag absolut åka vattenskidor. Dessutom hoppas jag på mer spontana utflykter eller terrass häng eller helt enkelt sätta sig i båten och sitta där och njuta.

Nu borde jag väl ge vidare den här award’en, men gissar lite att de flesta har redan haft den. Men alla som läser detta inlägg kan ju svara på följande frågor:

  1. Vad skulle du helst jobba med om du fick välja precis vad som helst?
  2. Vilka tre ord beskriver dig bäst?
  3. Hurdan var du som barn?
  4. Vilken är den bästa resan du gjort?
  5. Vad ser du fram emot med år 2013?

-S

Kommentera / Leave a comment

