My Day

För att kompensera min dåliga uppdatering på grund av vissa omständigheter så tänkte jag slänga upp ett video klipp. I video ser ni en del av min söndag under påsken. Den observate ser även att jag har hunnit färga håret mellan klippen.

Händelseförloppen utspelar sig till först i mitt sovrum där jag konstaterar att det är fint väder, efter vilket en god frukost följer med världens godaste grape juice. Sedan kollar jag in vårt enda påskpynt (tulpanerna) samt gatan och konstaterar att det ännu finns massivt med snö för att sedan kolla in mina teckningar. Som vanligt måste jag sjunga, dansa och tönta mig i badrummet medans jag gör mig i ordning. Efteråt följer jakten på vårtecken på en mycket snöbeklädd gård då plötsligt ett välbekantansikte skymtar i fönstret, nu med mörkt hår. Lite takdropp kunde även både skådas och höras denna ljuvliga söndag vilket ledde till att jag måste tönta mig lite extra ute i solen. Avslutningsvis njuter jag intill husväggen av solens strålar och känner hur fräknarna frodas.

Om detta ”videoinlägg” tas emot väl, kan det tänkas att fler dyker upp i framtiden, kanske även med tal om det vill sig. Såå?

Ha en super helg!

-S

Kommentera / Leave a comment

