Why??

Vad är grejen med att jag alltid ska bli sjuk då det är som minst lägligt? Vad har jag gjort för att förtjäna detta öde?
Som ni kanske minns låg jag i hög feber och flunssa helgen innan min kursvecka. Vilket medföde att jag satt på den första kursen med feber etc. Nå nu då? Nå nu när jag har jobb, ska lära in en annan fysioterapeut samt gå på kurs i söndag så har jag fått magsjuka delux…. Fanihelvetesägerjagbara….
Har inte ätit sen i morse, och har inte lust på något… Har bara knaprat på några pringles… Bästa magsjuke maten?! Har inte haft detta sedan högstadiet typ. #vetintehurmangörlängre
-S

4 reaktioner på ”Why??

Kommentera / Leave a comment

