FR!DAY

It’s Friday, Friday, Fridaaay!

Oj, vad skönt det är än en gång med fredag! Det har varit rätt intensiva veckor i det sista. Helgerna har inte precis varit lediga heller och till på köpet vaknar jag av mig själv runt klockan 05 varje morgon (WHAT?). Fredagen har iallafall förlöpt rätt bra, och min buss var för en gångs skull inte lika kronsikt sen som den tenderar att vara. Dessutom fick jag hoppa in på avdelningen under min för att fixa en special rullstol till en klient och visa en förflyttning. Älskar av någon anledning att skruva på rullstolar?

Jag skulle ladda upp en Happy Friday Dance gif men så råkade le Boyfriend komma hem mitt i dansen så jag fick snabbt avbryta för att inte skämmas ihjäl. hehe…

Sitter som bäst på tåget påväg söderut för en riktigt slapp helg. Lämnade alla böcker och studiematerial i huvudstaden och övervägde även att göra det samma med datorn…

Kommentera / Leave a comment

