Not so Fab

#mario #lasagna #food
#fab #hair #not  #badhairday

Igår var vi en sväng till Itäkeskus för att kolla in New Yorker som öppnat förra veckan. Jag var inte särdeles imponerad denna gång, utomlands har jag alltid hittas massor fint. Dock drog jag på mig ett par Dr Denim byxor på mig, amazing! Precis som byxor ska vara enligt mig. Ah! Inne på Gina Tricot blev jag inte så värst imponerad av varken deras Perfect Tee eller mitt hår. T-skjortorna förvandlade mig till Medusa. Jaja, lasagnen var i alla fall god.

Förresten har ni märkt hur jävluskt fult ens hår kan se ut i provrum beroende på skenet? Förutom att jag såg ut som Medusa så färgen riktigt urtvättad ut… Så nu funderar jag på att ta saken i egna händer. Jag har nämligen sett en några bloggare och  vloggare använda sig av Loreals rätt så nya ombre kit och det blev huur fint som helst. Frågan är bara om jag får till det lika bra… SKA JAG? I want fab hair!

-S

3 reaktioner på ”Not so Fab

Kommentera / Leave a comment

