En glad tisdag

tisdag

Eftersom ni är så många som frågar efter dagens outfit bilder har jag nu införskaffat en fjärrutlösare till kameran. Er önskan är min lag!

….Okej där ljög jag lite, men en fjärrutlösare har jag faktiskt skaffat. Som vanligt ser jag oftast corny ut på bild, har bland annat fånat mig och sett ut som tjejen i The Ring. Blev nästan lite rädd själv. Men såhär har jag nu sett ut idag ifall någon undrar!?

Trots att jag fortfarande är lite sjuk, känner jag mig gladare än på länge! Jag totalt älskar att få gå på kurser och det känns så rätt! Måndag-onsdag går jag Neurologisen lapsen moniammatillinen kuntoutus. Vi är en rätt liten grupp, vilket är skönt. Fredag-söndag kommer jag befinna mig på Auron där SOMTYs Selkärangan manuaalisen tutkimisen ja hoidon peruskurssi del I går. Dessutom skall jag gå en basic kinesio tape kurs i början av april. Älskar att få fylla hjärnan med mera kunskap inom mina specifika intresseområden.

Love it

-S

2 reaktioner på ”En glad tisdag

Kommentera / Leave a comment

