Vecka 10

Tänkte slänga in en lite resumé av den gångna veckan. Under hela veckan har jag kännt mig hängig och trött, har faktiskt gått och lagt mig runt 21:30 varje kväll under vardagarna. Förutom jobb har jag även hunnit äta god mat på Bravuria med Lotta. Det var riktigt roligt att ses igen och prata bort några timmar över god mat.

Untitled
Efteråt gick jag även snabbt igenom några butiker i Forum, hittade precis en sådan tröja som jag sökt en tid nu på Monki. Dessutom unnande jag mig tre armband från Gina Tricot som jag kikat på säkert 10 gånger. För att uppmärksamma los boyfriendos som vunnit en Hackaton tävling med fint pris, fått flera jobbarbjudanen och intervjuer köpte jag hem två kinuski doughnuts.
Untitled
På fredagen kände jag mig ännu mera hängig, men städade lite lätt innan jag begav mig till Ekenäs. Orkade knappt e Gladiatorerna till slut. Halsen var sträv som bara va och bihålorna började verka mot kvällen. På lördagsmorgonen visste jag att det inte fanns någon återvändå från Flunssa-landia… Mamma har gett mig allt från zonterapi till homeopatiska medel, men inget tycks vilja bita på det här. På kvällen masade jag mig dock över till Sabina, som också var sjuk. Vi kastade ihop ingredienser till tortillas. Ett litet missöde hände dock, tortillas plättarna vars bästföredatum inte är förrän i augusti var alldeles grönprickiga! Som tur hade vi tacos hemma, vilket räddade våra hungriga magar.
Untitled
Planen för helgen var att sova ut, gå långpromenader i solen och plugga. Men istället har jag sovit uruselt och endast pluggat lite grann. Har underhålligt mig med att se på vloggar och vika pappers fåglar…
Untitled
Untitled
Hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon. Kommer bli en väldigt tung vecka har jag på känn…

Ps. Av någon underlig anledning blir bilderna fel väg, trots att de är rätt väg på flickr… Det stör mitt estetiska öga, men har jag en gång kämpat ihop ett inlägg i mitt tillstånd så får det va.
-S

2 reaktioner på ”Vecka 10

Kommentera / Leave a comment

