Måndagslista

Dagens

ha begär:

  • RayBan Clubmaster
  • Gul t-shirt
  • Bok om barnfysioterapi
  • Läder rock
  • Klädställning

cravings:

  • Aakkoset
  • Blodgrape

framsteg:

  • Jobbrelaterade, samlade mod till mig och diskuterade högt ett och annat med skötare och läkare inför alla i kafferummet på finska

mat:

  • Kyckling, ägg och avocado sallad

humör:

  • Trött men nöjd

kläder:

  • Gråa jeans, olivgrön t-shirt och beige brun cardigan/tröja

önskan:

  • några veckor på en solig strand

våren:

under våren vill jag:

  • färga håret i en rödare ton
  • träna
  • köpa fräsha vår kläder
  • fördjupa mina kunskaper inom barnfysioterapi samt rygg- och nackproblem

hoppas jag:

  • att jag fått jobbet och börjat jobba
  • att jag påbörjat vägen mot mina målsttningar på allvar

tänker jag:

  • göra till en bra tid
  • träna
  • kämpa
  • göra roliga saker
  • fotografera
  • fördjupa mina kunskaper
  • jobba
  • vara kreativ
  • fokusera på välmående

Det var en lite måndagslista måndagen till ära. Gillar att hitta på listor nu och då, är dom inte lite kul att läsa också? Jag tycker iaf om att läsa andras listor.

-S

Kommentera / Leave a comment

