Tisdagslistan

20 saker jag tycker om:

  1. Resa
  2. Vara kreativ
  3. Träffa nya människor
  4. Träna
  5. Sjunga
  6. Bara vara
  7. Åka båt på sommaren
  8. God mat
  9. Frukt
  10. Vänner, familj och pojkvän
  11. Känslan då man lyckats
  12. Känslan då man blir uppskattad
  13. Mysa
  14. Fixa och trixa med bloggrelaterade saker
  15. Drömma
  16. Sommar
  17. Vara social
  18. Vara för mig själv ibland
  19. Stränder
  20. Att vara fri

10 saker jag inte tycker om:

  1. Då jag känner mig osäker
  2. Rädslan för någon näras död
  3. Avståndet mellan Finland och Hitra
  4. Att jag inte behärskar finska till 110 %
  5. Fisk
  6. Nattfjärilar
  7. Grodor och paddor
  8. Att bli besviken och sviken
  9. Då någon skrattar rått åt mig
  10. Torr vinterhud

10 saker jag vill göra i framtiden:

  1. Resa mera
  2. Simma med delfiner
  3. Ha ett jobb som jag trivs med
  4. Vidare utbilda mig
  5. Inreda
  6. Jobba med barn
  7. Bli bra på gitarr och keyboard
  8. Träna mera
  9. Få ett uppsving på bloggen?
  10. Ägna mer tid åt fotografering och annan kreativitet

-S

Kommentera / Leave a comment

