Fastlagstisdag

Idag har jag varit väldigt upptagen från förmiddagen till kvällen med diverse måsten, men även trevliga saker. Har nämligen även hunnit träffa två vänner idag samt gått på ett pass BodyCombat och CXWORX. Fastlagstisdagen till ära har jag nu tärt en fastlagsbulle/semla med gott samvete kan man säga.

Jag har även regjort Damejeanne flaskan för andra gången, och nu tror jag nästan att den är så ren som den kan bli. Inte lätt att få bort gamla beläggningar. Jag hoppas även på att inhandla en Damejeanne till imorgon, och påbörja förvandligen till en lampa. Råkade faktiskt se en lampskärm i Pentik idag som var på rea. Dessutom var den turkos, vilket passar vår inredning ypperligt. Har dock lite cravings efter en gul lampskärm av någon anledning. En speciell lampa kräver helt enkelt en speciell lampskärm!? Bilder kommer såklart senare, vilket även gäller mina tidigare fynd som ska bli kreationer efterhand.

Efter en timme #bodycombat och 30min #cxworx skall nu denna täras med gott samvete

Här har ni dagens bulle från ett lokalt bageri.

-S

3 reaktioner på ”Fastlagstisdag

Kommentera / Leave a comment

