Fairytale Cupcakes, Trondheim

IMG_0831
IMG_0829
IMG_0842
IMG_0835
IMG_0853
IMG_0828
IMG_0826
IMG_0822
IMG_0825
IMG_0850
IMG_0844
IMG_0848
IMG_0855
IMG_0860
IMG_0859

Fairytale Cupcakes är absolut det mysigaste och sötaste caféer jag någonsin! Vi myste länge i våra fina stolar som kändes som drottningens tron. Vi var väldigt hungriga så vi bestämde oss för att välja ur deras delikata lunch meny. Till den hörde valfri smörgås och cupcakes. Vi tog både en varsin kyckling&bacon smörgårs. Mamma tog en blåbärs cupcake med kaffe till och jag tog en med passion frosting och cappuccino. Det var så otroligt gott och jag älskade att sitta där och bara njuta trots att jag var väldigt trött, lessen och sliten. Det piggade verkligen upp. Vi kom även i rätt tid, för när vi kom satt där enbart ett annat par. Efter en stund droppade det in allt mer folk, men som tur hann jag ta lite bilder innan.

Caféet har väldigt fin inredning med olika stilar som ni ser på bilderna.

En mycket fin upplevelse!

-S

8 reaktioner på ”Fairytale Cupcakes, Trondheim

  1. Ping: Inredning: Tavla | Silje Therese
  2. Ping: Återblick: Februari 2013 | Silje Therese

Kommentera / Leave a comment

