Snart bär det av

Hoppas alla har haft en riktigt fin helg! Idag har jag mest myst på soffan, lagat mat och packat inför resan. Imorgon ringer alarmet förhatligt tidigt, närmare bestämt 04:40. Hoppeligen hinner vi via Starbucks innan planer lyfter.
Jag ska nig hålla er uppdaterade under resans fång till en viss mån och jag lovar att ladda upp en massa bilder då jag kommit tillbaka till Finland. Har till och med springkläder med, så hoppeligen använder jag dem också! Ser framför mig en massa fina naturbilder.
God natt finaste ni!
-S

Kommentera / Leave a comment

