Real Friends are like Diamonds💎

Blir ett sent blogginlÀgg, men bÀttre Àn ingenting!?
Dagen har varit riktigt bra och fylld med program. Äntligen rĂ„kade Sabina och jag vara samtidigt i EkenĂ€s sĂ„ vi har vandrat upp och ner för Kungsen nĂ„gra varv. Vi gick Ă€ven in till en smyckesbutik, det Ă€r nĂ€mligen sĂ„ att jag lĂ€nge velat ha en liten diamant typ vid halva örat. Kanske lite random stĂ€lle? Men det kĂ€nns vĂ€ldigt jag Ă€ndĂ„. Vi har sĂ€kert varit in dĂ€r tre gĂ„nger för att kolla pĂ„ örhĂ€ngena. Idag var jag nĂ€stan sĂ€ker, men tvekade lite eftersom jag Ă€r rĂ€dd att jag fĂ„r problem med smycket och att det inte lĂ€ker. Senast jag satte hĂ„l i öronen var dĂ„ jag var tre Ă„r, med andra ord 20 (!) Ă„r sedan. Hade frutansvĂ€rt lĂ€nge problem med dem.
Plötsligt kom det in en tjej som skall fylla sju pÄ onsdag. Hon fick en tidig present, nÀmligen att laga hÄl i öronen. Hon rörde inte en min under processen, och sÄg sÄ lycklig ut efterÄt. DÄ tÀnkte jag att det kan ju iaf inte göra ont. Dessutom blev Sabina ocksÄ sugen pÄ en liten diamant, sÄ hon lade först. Slutligen blev det min tur, och nu har vi en varsin vÀnskaps diamant. Riktigt nöjd över beslutet.

20130126-215540.jpg
Diamonds are forever, and so are real friends!
-S

Kommentera / Leave a comment

