Sätt och hört på Ekenäs gator

Ibland kan man både se och höra roliga saker på gatorna här i lill stan.
Idag stod det två bilar i rad på Gustav Vasas G. upp mot torget. Ena bilen var till en del uppe på tråttoaren och den andra blockerade höger körfil. De hade både fönstren nedrullade och satt i allskönsro och talade med varandra…

Tidigare i veckan då jag gick på Kungsgatan hörde jag att någons telefon ringde bakom mig. Ringsingnalen var Gamnan Style, så jag var ju bara tvungen att vända mig lite lätt för att se vem det var. Och där stod en äldre dam och försökte svara i sin telefon medans den skränade Opppaaahh Gamnan Stylee!! Lite otippat!
-S

Kommentera / Leave a comment

