Sammanfattning av helgen

photo

photo

Helgen var riktigt riktigt fin. Lördagen inleddes med hemlagad brunch, efter vilken vi vågade oss ut i kylan för en sväng på stan. Hittade som sagt träningskläder men även en vit kragskjorta i trevligt material samt ringar.

På kvällen åkte vi igen in till stan för att avnjuta en sen middag på Hard Rock Café. Hade funderat på att boka bord, men tänkte att det kanske har lugnat sig nu när det varit öppet ett tag. Vi väntade i en dryg timme vid bar sidan, innan vi fick ge upp för att inte komma försent till bion. Antagligen skulle vi säkert också varit tvungna att vänta på maten lika länge misstänker jag. Så vi stegade med långa steg i kylan fram till Mephis i Kampen. Äntligen mat! Min portion var något fruktansvärt stor! Orkade bara med en av bröd trianglarna, men innehållet orkade jag klämma i mig. Minns inte namnet på rätten, men någon chicken club sandwich var det iaf med världens godaste potatis till! Kvällen avrundades med Django Unchained, ruskigt bra film.

Söndagen spenderades i soffläge, men skrev även en arbetsansökan. Fick dock tyvärr svar idag om att de redan fyllt platsen trots att ansökningstiden går ut först om 10 dagar… Bittert… På kvällen åkte jag hemhem till Ekenäs. Har både frissa och tandläkare den här veckan så.

Annars, kom på att mitt face inte gestaltats i bloggen på en tid!? Så där ser ni nu hur jag såg ut i lördags. Försöker se anständig ut…

-S

2 reaktioner på ”Sammanfattning av helgen

    • Jo :/ lite störigt när man hade väntat på det hela veckan :P

      Men på Memphis hade de god mat :) Men min portion var löjligt stor! Såg först sen efter att ja beställt att de också hade andra kycklingrätter än burgers och sandwichar :P Brukar aldrig orka med bröden :P

Kommentera / Leave a comment

