Träningskläder

Nu är tränings garderoben uppdaterad! Topparna, skorna och byxorna är från Stadium och tränings-bhn från Gina Tricot. Stadium har rätt bra rea just nu! Topparna var bara 9.90€/styck och Reebok skorna var hälften billigare nu. Dessutom ryms mina nya skoinlägg i dem. Byxorna var inte heller dyra eftersom de är av märket Soc. Tycker Nike och de andra sportmärkena har djävulska priser på kläder man ska svettas i. Sport bhn från gina impinerade starkt på mig då jag hoppade upp och ner inne i provrummet medans jag ropade åt Samps som stod på andra sidan skynket ”This is some serious support”! Dessutom är de mycket billigare än de man köper i sportbutiker!

20130120-180905.jpg

20130120-180915.jpg

20130120-180922.jpg
-S

2 reaktioner på ”Träningskläder

    • Haha :D Tycker mig minnas att du också hade skrivit ett inlägg om dem :) Prova först en Soc i stadium, men den sög så sen kom jag på att prova den i Gina när du hade skrivit bra om dem :P Så tack för tipset ;) Borde ha köpt någon med nån kul färg också :)

Kommentera / Leave a comment

